Re: [pro-gen] bestandsnaam uitvoer

  • Johannes Sijbom
    Message 1 of 7 , Sep 8, 2012
      Op 07-09-12 18:17, Ivo Gilisen schreef:
      > Beste,
      >
      > 1) " Weet je ook wat er gebeurd is"
      > Neen, spijtig genoeg weet ik dat niet. Ik ken alleen het verschijnsel. Het
      > verschijnsel kan zich later nog eens voordoen heb ik al ondervonden :-(
      >
      > 2)" Met pro-gen-32.exe /50 krijg ik echter geen 50 regels maar slechts 25"
      > Dat komt omdat je je PG-venster niet klein genoeg zet in Instellingen
      > wijzigen .... Venstergrootte aanpassen
      > In de nieuwe PG3.20 is een nieuwe voorwaarde ingebouwd: ALS je start met /50
      > dan MOET het PG-venster VOLLEDIG op je scherm passen, indien dat niet het
> [...]
      Beste Ivo

      Dat het weer zou kunnen voorkomen had ik ook al bedacht, want ik had
      PRO-GEN al een paar keer opgestart in versie 3.20. Maar ik weet nu hoe
      het weer op te lossen is.

      Wanneer ik het venster van VirtualBox vergroot en vervolgens PRO-GEN
      opstart krijg ik inderdaad de 50 regels. Voor verwant biedt dit echter
      géén soelaas, hier krijg ik nog steeds niet meer dan het lijntje en de
      mate van verwantschap.

      In ieder geval bedankt.

      Hartelijke groeten

      Johannes Sijbom