Fw: [pro-gen] Re: een LZH maken voor een VTX

  • Joanne Meulenbelt
    Message 1 of 1 , Aug 8, 2012
      Goedendag,

      Nog even een extra toevoeging (misschien niet helemaal duidelijk geweest) bij het INPAK - voorbeeld:

      PRO-GEN-versie: Patch 18 (maakt voor het maken van een LZH-zip niet uit welke versie LHA)
      Schijf: D (dit is waar mijn andere versie PRO-GEN was geïnstalleerd)
      Locatie PRO-GEN: VERSIE18\PG30 (mapnaam van PRO-GEN versie)
      Locatie ZIP: TEXT\INPAKKEN (sub-naam binnen mapnaam TEXT)
      Prompt: D:\VERSIE18\PG30\TEXT\INPAKKEN (met cd .. kan ik naar "INPAKKEN" prompten en dan de LHA opdracht geven)

      De voorbeeld (DOS)-commando-opdracht voor LHA wordt:

      d:\versie18\pg30\lha\lha a fot2p17b.lzh *.* <Enter> OF
      d:\versie18\pg30\lha\lha a fot2p17b *.* <Enter>

      als je het algemeen maakt is het ...

      ...\pg30\lha\lha a (LZH-naam) *.*

      Je mag in plaats van *.* ook een mapnaam (waar staan ze?) of zelfs opgeven welke bestanden ingepakt moeten worden (niet allen), maar uit ervaring heb ik geleerd dat bovenstaande techniek de eenvoudigste en kortste opdracht is (om te typen).
      (Deze opties worden uitgelegd in de parameter /h van de opdracht van LHA zelf.)

      Het voordeel van deze methode is dat de compressie-methode (lees soort) dan goed komt en dan probleemloos worden uitgelezen in SUPP.

      Voor controle van LZH-bestand ... :

      ...\pg30\lha\lha l (LZH-naam) |more <Enter>

      (die eerste rechtopstaande streepje = een "el", die tweede rechtopstaande streepje achter (LZH-naam) = "2-streepjes-boven elkaar" en dan zonder spatie more er achter)

      M.vr.gr.
      Joanne Meulenbelt.