Re: [pro-gen] Overbodige bestanden na update 20

  • Wim Nelis
    Message 1 of 14 , Jul 8, 2012
      Goedendag,

      > Beste Pro-Gen deskundigen
      >
      > Als ik een nieuwe, schoon gegenereerde map van update 20, vergelijk met mijn
      > geupdate map met versie 20 zie ik een hele lijst bestanden die niet meer
      > voorkomen in de schone.
      > BEPG.EXE

      Een extra geïnstalleerd programma.

      > DOSBOX.CFG
      > EDITV41.EXE
      > EDITV41.OPT
      > EDITVNL.HLP

      De bovenstaande 3 bestanden horen bij het programma editv, dat blijkbaar ooit
      geïnstalleerd is.

      > EXCLDIR.EXE
> [...]
      RTM.EXE is samen met BepG geinstalleerd.

      > SHORTCUT.EXE
      > START.EXE
      >
      > Is het inderdaad zo dat ik die allemaal mag weggooien?

      Ik vraag me af of de extra geïnstalleerde programma's nog zullen werken na de
      installatie van versie 3.20.

      BepG zal niet werken, dat is een 16-bit programma. Er is een versie gemaakt voor
      gebruik met de nieuwe 32-bit versie van PRO-GEN, die binnenkort op de webstek van
      de PRO-GEN gebruikersgroep zal worden gepubliceerd.

      Ik weet niet of editv nog zal werken. Overigens als je de bovengenoemde bestanden
      verwijdert, zullen ze zeker niet meer werken.

      Met vriendelijke groet,
      Wim Nelis.

    • Fred Reenders
      Message 2 of 14 , Jul 8, 2012
        Even ben ik de draad kwijt vwb PARVAPAR.
        Is een update noodzakelijk om deze uitbreiding ook na update 20 te laten
        werken?

        Dank en vriendelijke groet,

        Fred Reenders
        www.reenders.com
      • Dinant Scholte in 't Hoff
        Message 3 of 14 , Jul 8, 2012
          Beste Fred (en andere lezers),

          In principe is er geen update nodig van PARVAPAR.
          Er zit echter nog een foutje in PRO-GEN 3.20 waardoor PARVAPAR niet goed
          werkt.
          Ondertussen weten we waar en waarom het fout gaat.
          We zullen deze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

          Met vriendelijke groet,
          Dinant Scholte in 't Hoff