Re: [pro-gen] Re: Overbodige bestanden na update 20

  • ivo.gilisen@telenet.be
    Message 1 of 14 , Jul 8, 2012
      Beste,

      Indien je optie /50 gebruikt moet je de 'Venstergrootte aanpassen' zodat het VOLLEDIGE PG-scherm op je monitor past. Zelf gebruik ik op mijn laptop lettertypegrootte 16.
      Indien je bij optie /50 een lettergrootte zou kiezen (bvb. 20) waardoor het PG-scherm groter zou worden dan het monitorscherm dan schakelt PG automatisch over naar optie /25. Vandaar uw vaststelling 'De optie /50 in de eigenschappen heeft geen invloed (meer)'.

      Groetjes,
      Ivo

      ----- Oorspronkelijk e-mail -----
      Message 2 of 14 , Jul 8, 2012
        Goedendag,

        > Beste Pro-Gen deskundigen
        >
        > Als ik een nieuwe, schoon gegenereerde map van update 20, vergelijk met mijn
        > geupdate map met versie 20 zie ik een hele lijst bestanden die niet meer
        > voorkomen in de schone.
        > BEPG.EXE

        Een extra geïnstalleerd programma.

        > DOSBOX.CFG
        > EDITV41.EXE
        > EDITV41.OPT
        > EDITVNL.HLP

        De bovenstaande 3 bestanden horen bij het programma editv, dat blijkbaar ooit
        geïnstalleerd is.

        > EXCLDIR.EXE
> [...]
        RTM.EXE is samen met BepG geinstalleerd.

        > SHORTCUT.EXE
        > START.EXE
        >
        > Is het inderdaad zo dat ik die allemaal mag weggooien?

        Ik vraag me af of de extra geïnstalleerde programma's nog zullen werken na de
        installatie van versie 3.20.

        BepG zal niet werken, dat is een 16-bit programma. Er is een versie gemaakt voor
        gebruik met de nieuwe 32-bit versie van PRO-GEN, die binnenkort op de webstek van
        de PRO-GEN gebruikersgroep zal worden gepubliceerd.

        Ik weet niet of editv nog zal werken. Overigens als je de bovengenoemde bestanden
        verwijdert, zullen ze zeker niet meer werken.

        Met vriendelijke groet,
        Wim Nelis.

      • Fred Reenders
        Message 3 of 14 , Jul 8, 2012
          Even ben ik de draad kwijt vwb PARVAPAR.
          Is een update noodzakelijk om deze uitbreiding ook na update 20 te laten
          werken?

          Dank en vriendelijke groet,

          Fred Reenders
          www.reenders.com
        • Dinant Scholte in 't Hoff
          Message 4 of 14 , Jul 8, 2012
            Beste Fred (en andere lezers),

            In principe is er geen update nodig van PARVAPAR.
            Er zit echter nog een foutje in PRO-GEN 3.20 waardoor PARVAPAR niet goed
            werkt.
            Ondertussen weten we waar en waarom het fout gaat.
            We zullen deze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

            Met vriendelijke groet,
            Dinant Scholte in 't Hoff