Re: [pro-gen] Overbodige bestanden na update 20

    Message 1 of 14 , Jul 7, 2012
      Op 7-7-2012 21:19, Johan Mulderij schreef:

      > Hallo Peter,
      >
      > Die bestanden kunnen inderdaad weg, want die worden in versie 3.20 niet
      > meer gebruikt.

      Hallo Peter,

      Nog even ter aanvulling:
      Die PRO-GEN.USR bevat je licentiegegevens. Die mag blijven staan, of je
      moet de licentiecodes opnieuw invoeren.

    • ivo.gilisen@telenet.be
      Message 2 of 14 , Jul 8, 2012
        Beste,

        Indien je optie /50 gebruikt moet je de 'Venstergrootte aanpassen' zodat het VOLLEDIGE PG-scherm op je monitor past. Zelf gebruik ik op mijn laptop lettertypegrootte 16.
        Indien je bij optie /50 een lettergrootte zou kiezen (bvb. 20) waardoor het PG-scherm groter zou worden dan het monitorscherm dan schakelt PG automatisch over naar optie /25. Vandaar uw vaststelling 'De optie /50 in de eigenschappen heeft geen invloed (meer)'.

        Groetjes,
        Ivo

        ----- Oorspronkelijk e-mail -----
        Message 3 of 14 , Jul 8, 2012
          Goedendag,

> [...]
          > geupdate map met versie 20 zie ik een hele lijst bestanden die niet meer

          Een extra geïnstalleerd programma.

          > DOSBOX.CFG
          > EDITV41.EXE
          > EDITV41.OPT
          > EDITVNL.HLP

          De bovenstaande 3 bestanden horen bij het programma editv, dat blijkbaar ooit
          geïnstalleerd is.

          > EXCLDIR.EXE
> [...]
          RTM.EXE is samen met BepG geinstalleerd.

          > SHORTCUT.EXE
          > START.EXE
          >
          > Is het inderdaad zo dat ik die allemaal mag weggooien?

          Ik vraag me af of de extra geïnstalleerde programma's nog zullen werken na de
          installatie van versie 3.20.

          BepG zal niet werken, dat is een 16-bit programma. Er is een versie gemaakt voor
          gebruik met de nieuwe 32-bit versie van PRO-GEN, die binnenkort op de webstek van
          de PRO-GEN gebruikersgroep zal worden gepubliceerd.

          Ik weet niet of editv nog zal werken. Overigens als je de bovengenoemde bestanden
          verwijdert, zullen ze zeker niet meer werken.

          Met vriendelijke groet,
          Wim Nelis.

        • Fred Reenders
          Message 4 of 14 , Jul 8, 2012
            Even ben ik de draad kwijt vwb PARVAPAR.
            Is een update noodzakelijk om deze uitbreiding ook na update 20 te laten
            werken?

            Dank en vriendelijke groet,

            Fred Reenders
            www.reenders.com
          • Dinant Scholte in 't Hoff
            Message 5 of 14 , Jul 8, 2012
              Beste Fred (en andere lezers),

              In principe is er geen update nodig van PARVAPAR.
              Er zit echter nog een foutje in PRO-GEN 3.20 waardoor PARVAPAR niet goed
              werkt.
              Ondertussen weten we waar en waarom het fout gaat.
              We zullen deze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

              Met vriendelijke groet,
              Dinant Scholte in 't Hoff