Re: [pro-gen] Overbodige bestanden na update 20

    Message 1 of 14 , Jul 7, 2012
      Op 7-7-2012 12:31, Peter van der Lee schreef:

> [...]
      > PG-PRINT.EXE
      > PGRUN.EXE
      > PG-SCRN.REG
      > PG-START.BAT
      > PG-UTILS.EXE
      > PG-VTX.EXE
      > PICEM.DOC
      > PICEM.EXE
      > PRO-GEN.EXE
      > PRO-GEN.PIF
      > PRO-GEN.USR
      > RTM.EXE
      > SHORTCUT.EXE
      > START.EXE
      >
      > Is het inderdaad zo dat ik die allemaal mag weggooien?

      Hallo Peter,

      Die bestanden kunnen inderdaad weg, want die worden in versie 3.20 niet
      meer gebruikt.

      Message 2 of 14 , Jul 7, 2012
        Op 7-7-2012 21:19, Johan Mulderij schreef:

        > Hallo Peter,
        >
        > Die bestanden kunnen inderdaad weg, want die worden in versie 3.20 niet
        > meer gebruikt.

        Hallo Peter,

        Nog even ter aanvulling:
        Die PRO-GEN.USR bevat je licentiegegevens. Die mag blijven staan, of je
        moet de licentiecodes opnieuw invoeren.

      • ivo.gilisen@telenet.be
        Message 3 of 14 , Jul 8, 2012
          Beste,

          Indien je optie /50 gebruikt moet je de 'Venstergrootte aanpassen' zodat het VOLLEDIGE PG-scherm op je monitor past. Zelf gebruik ik op mijn laptop lettertypegrootte 16.
          Indien je bij optie /50 een lettergrootte zou kiezen (bvb. 20) waardoor het PG-scherm groter zou worden dan het monitorscherm dan schakelt PG automatisch over naar optie /25. Vandaar uw vaststelling 'De optie /50 in de eigenschappen heeft geen invloed (meer)'.

          Groetjes,
          Ivo

          ----- Oorspronkelijk e-mail -----
          Message 4 of 14 , Jul 8, 2012
            Goedendag,

> [...]
            > geupdate map met versie 20 zie ik een hele lijst bestanden die niet meer

            Een extra geïnstalleerd programma.

            > DOSBOX.CFG
            > EDITV41.EXE
            > EDITV41.OPT
            > EDITVNL.HLP

            De bovenstaande 3 bestanden horen bij het programma editv, dat blijkbaar ooit
            geïnstalleerd is.

            > EXCLDIR.EXE
> [...]
            RTM.EXE is samen met BepG geinstalleerd.

            > SHORTCUT.EXE
            > START.EXE
            >
            > Is het inderdaad zo dat ik die allemaal mag weggooien?

            Ik vraag me af of de extra geïnstalleerde programma's nog zullen werken na de
            installatie van versie 3.20.

            BepG zal niet werken, dat is een 16-bit programma. Er is een versie gemaakt voor
            gebruik met de nieuwe 32-bit versie van PRO-GEN, die binnenkort op de webstek van
            de PRO-GEN gebruikersgroep zal worden gepubliceerd.

            Ik weet niet of editv nog zal werken. Overigens als je de bovengenoemde bestanden
            verwijdert, zullen ze zeker niet meer werken.

            Met vriendelijke groet,
            Wim Nelis.

          • Fred Reenders
            Message 5 of 14 , Jul 8, 2012
              Even ben ik de draad kwijt vwb PARVAPAR.
              Is een update noodzakelijk om deze uitbreiding ook na update 20 te laten
              werken?

              Dank en vriendelijke groet,

              Fred Reenders
              www.reenders.com
            • Dinant Scholte in 't Hoff
              Message 6 of 14 , Jul 8, 2012
                Beste Fred (en andere lezers),

                In principe is er geen update nodig van PARVAPAR.
                Er zit echter nog een foutje in PRO-GEN 3.20 waardoor PARVAPAR niet goed
                werkt.
                Ondertussen weten we waar en waarom het fout gaat.
                We zullen deze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

                Met vriendelijke groet,
                Dinant Scholte in 't Hoff