RE: [pro-gen] Pro-Gen 3.20

  • Evelien van Ruitenbeek
    Message 1 of 6 , Jul 7, 2012
      Hallo Anton,

      Klopt, ik heb altijd gewerkt met een "klein" scherm, zodat ik te gelijktijd
      gegevens kan invoeren van b.v. Genlias.
      Ik had het scherm ook iets te groot staan.
      Moet ik nog doorgeven aan degene die mij dat meldde..

      Groetjes,

      Evelien

      Van: pro-gen@yahoogroups.com <mailto:pro-gen%40yahoogroups.com>
      Message 2 of 6 , Jul 7, 2012
        Hallo groepsgenoten.
        Als linux gebruiker ben ik ook zeer blij met deze nieuwe versie. Het programma kan nu met wine gebruikt worden. DOSBox is niet meer nodig. Dus de traagheid hiervan is weg. Mijn complimenten aan de makers, ik ben weer een tevreden gebruiker. Ga zo door.

        groeten Jos Reintjens
      • bmwjoske
        Message 3 of 6 , Jul 7, 2012
          Hallo
          Ik ben iets te vroeg geweest met mijn vreugde, want pro-gen werkt nog niet helemaal met wine. Ik ben er net achter gekomen dat ik geen uitvoer van personen en relaties kan maken. Jammer maar het is al weer beter als eerst.
          groeten Jos Reintjens