RE: [pro-gen] Parenteel niet meer mogelijk

  • Fred Reenders
    Message 1 of 2 , Jun 29, 2012
      Een verduidelijking.

      Uit verder onderzoek blijkt dat het mis gaat als ik met een bepaald
      personage begin.

      Als ik iemand anders neem om te beginnen, geen enkel probleem. Zelfs niet
      als het personage dat het oorsponkelijke probleem gaf, onderdeel uitmaakt
      van de parenteel.

      Wonderlijk.

      Iets om rekening mee te houden en dan is er wel omheen te werken.

      Vriendelijke groet,

      Fred Reenders