Re: Tweelingregistratie en zichtbaar met een =

  • leonardvankessel
    Message 1 of 3 , Mar 8, 2012
      hallo Don,

      dank voor de reactie; inderdaad er gaat geen man overboord.
      Het is wel zo, dat er bij de telling van onze gemeente (demografie) nu een tweeling minder wordt genoemd, maar dat onthoud ik wel voordat ik die selectie opvraag en dan verander ik even 'stiekum' de datum en daarna zet ik het correcte weer terug . . . ;o)

      Leonard vaqn Kessel, Mookhoek.