dosbox

  • julien.neysen@skynet.be
    Message 1 of 3 , Mar 5, 2012
      Beste Progen gebruikers
      Heb nieuwe pc gekocht met windows 7 64 bits.
      Om progen te gebruiken moet ik een Dosbox installeren. Vind vele sites waarvan ik kan downloaden welk is hiervoor het meest geschikt ?
      Welk is de beste manier om progen terug te installeren vanaf de oude CD of ineens de laatste versie downloaden ?
      Groeten
    • r.fransen
      Message 2 of 3 , Mar 5, 2012
        1. Maak als eerste een backup van uw gegevens op een externe opslag
        (usb-harde schijf of usb-memory-stick)'.
        2. Download DosBox via de website van de PRO-GEN Gebruikersgroep
        www.pggg.nl via Downloads (of via www.dosbox.com)
        3. Installeer DosBox op uw nieuwe computer
        4. Daarna gaat u naar de website van de auteurs van PRO-GEN
        www.pro-gen.nl en ga naar 'File downloads' en download het eerste
        bestand dat u in de opsomming ziet. Lees daar dan ook de instructies.
        5. Installeer nu pas PRO-GEN.
        Bij het starten van PRO-GEN zal DosBox automatisch op de achtergrond
        worden gestart. Daar heeft u verder geen omkijken naar.
        Restore nu het databestand vanaf uw usb-stick of schijf.

        Rob Fransen
        PGGG - Helpdesk

      • julien.neysen@skynet.be
        Message 3 of 3 , Mar 7, 2012
          --- In pro-gen@yahoogroups.com, "r.fransen" <r.fransen50@...> wrote:

> [...]
          > worden gestart. Daar heeft u verder geen omkijken naar.
          > Restore nu het databestand vanaf uw usb-stick of schijf.

          Progen en dosbox geinstallerd
          Bedankt voor de hulp
          Julien Neysen