links in progenuitvoer

  • mvdkrol@worldonline.nl
    Message 1 of 2 , May 1, 2001
      Wanneer ik in het linkerframe op een naam klik springt hij er keurig
      heen.
      Wanneer ik echter in het grote frame in de parenteel zelf op een naam
      klik verdwijnt de namenlijst.
      Dit probleem betreft een progen html uitvoer voor het geval ik een
      standaardbrief krijg dat het niets met deze rubriek te maken heeft.
      mvg marcel
    • mvdkrol@worldonline.nl