Re: [pro-gen] selectie

  • Wim Nelis
    Message 1 of 7 , Dec 22, 2011
      Goedenavond,

      > De selectie roept het programma output\ selgis.vtx aan.
      > Heb gezien dat dit een progje was dat ooit door Wim Nelis is gemaakt.
      Gezien de uitvoer is dat versie 1.1 van het betreffende programma. De controle op
      het versienummer van PRO-GEN ging mis vanaf het moment dat versie "3.0b-p10"
      uitkwam. Er is toen een versie gemaakt, versie 1.2, waarin de controle op de
      PRO-GEN versie verbeterd is. Deze versie staat op de webstek van de PRO-GEN
      gebruikersgroep.

      > Gezien de beschrijving, is dat inderdaad al ingehaald door selectie ‘gerelateerde personen… ’ etc. Kwam de selectie tegen en dacht hem misschien te kunnen gebruiken.
      Als ik me het goed herinner is er een verschil met de standaard
      selectiemogelijkheden. De standaard selectie "nakomelingen + partners en
      schoonouders" komt overeen met een parenteel met schoonouders. Programma selgis
      selecteert de genealogie met schoonouders.

      > Heb de keuze”selecteer genealogie met schoonouders” inmiddels uit het menu “opgeslagen voorwaarde kiezen….” Verwijderd.
      > Ik kom in de volgende mappen de volgende onderdelen van SELGIS tegen:
      >
      > PG30\SUPP-> selgis1.ini en selgis1.lzh
      > PG30\NL\OUTPUT -> selgis.vtx
      > PG30\NL\OUTPUT\NL -> selgis.bin
      >
      > Ik neem aan dat het verwijderen van deze onderdelen voldoende is om de zaak echt op te schonen.
      Dat is bijna volledig: er zal ook nog een referentie voorkomen in PG-VTX-1.CAT.

      In bestand PGIT-1.LOG staat een kort verslag van de installatie van de
      verschillende hulpprogramma's. Bij het verslag van de installatie van selgis,
      zullen een paar regels met de tekst "Add entry to catalog file" voorkomen. Deze
      geven aan welke menu-overzichten tijdens de installatie zijn aangepast. Dat kan
      gebruikt worden om een installatie ongedaan te maken.

      Met vriendelijke groet,
      Wim Nelis.
      Message 2 of 7 , Dec 22, 2011
        Dag Hans,

        Op de PGGG-site is een latere versie van SELGIS te downloaden (versie 1.2). Die geeft die foutmelding niet (zojuist geprobeerd). De bestanden die je opsomt is inderdaad alles van de eerdere versie van SELGIS.

        Vr.gr.
        Don

[...]

        Heb dit mogelijk een keer van de pggg site gedownload en geïnstalleerd of het is nog blijven zitten van een vroegere installatie.

        Staat overigens nog steeds op de site om te downloaden.

        Hans Omlo