Re: [pro-gen] Re: pro-gen linux

  • E. Groenhuis
    Message 1 of 10 , Oct 31, 2011

      On 31-10-2011 15:33, bmwjoske wrote:
      > Ik heb het zelf gedaan door een nieuwe conf-file aan te maken in de .dosbox map.

      Helaas is DosBox niet hetzelfde als DosEmu.

      Ik zou Albert aanraden om DosBox te gebruiken i.p.v. DosEmu, en dan het
      advies van Jos te volgen.

      Als je vast wil houden aan DosEmu, dan kan je een commando maken van de vorm
      dosemu "<directory> <commando>"

      (zie <http://dosemu.org/docs/README/1.4/t1.html#AEN73>, par 1.2)

      Bijvoorbeeld

      dosemu "mijnDriveC/PG30 PRO-GEN"

      (NB: Ongetest. Ik heb hier geen Ubuntu met dosemu om te testen hoe het
      commando er precies uit moet zien.)

      Voor een beschrijving hoe je een commando kan toevoegen aan de
      menustructuur van Ubuntu zie:
      <http://linux.about.com/od/ubuntu_doc/a/ubudg10t2.htm>

      --
      E. Groenhuis