RE: [pro-gen] fout melding in progen

  • cor wildenberg
    Message 1 of 7 , Oct 21, 2011
      Hallo Johan,

      Ik heb een week of wat geleden wel een onderdeel van Windows Live Essentials gedownload de fototoepassing), maar niet alle toepassingen, maar toen werd mijn computer erg traag, dus weer verwijderd en de computer teruggezet naar een herstelpunt van daarvoor.

      Inmiddels heb ik de bestanden laten controleren en alles weer eens laten sorteren.

      Het lijkt erop of het euvel nu verholpen is.

      Echter het kan ook zijn, dat realiseer ik me nu, dat de fouten optraden toen ik tegelijkertijd een schoningsprogramma (Iobit malwarefighter) aan het draaien was op de achtergrond.

      Ik vermoed dat het daar aan ligt. Dus ik laat voortaan alleen nog maar Progen draaien.

      Zo leer je iedere weer bij ook al ben ik niet meer van de jongste computergebruikers.

      Is er een maximum aan invoer verbonden aan Progen ??

      Bedankt en beste groeten

      Cor Wildenberg

      Een progenfan vanuit het eerste begin.

      Message 2 of 7 , Oct 22, 2011
        Op 22-10-2011 8:22, cor wildenberg schreef:
> [...]
        > computergebruikers.
        >
        > Is er een maximum aan invoer verbonden aan Progen ??

        Hallo Cor,

        Er is wel een maximum aan de invoer, maar dat ligt wel erg hoog.
        Sinds Aanvulling 12 ligt dat maximum op 2 miljoen personen per bestand.