Opgeslagen-instellingen

  • Rob Hubert
    Message 1 of 5 , Oct 1, 2011
      Beste lijstgenoten,

      Ik wil graag de opgeslagen-instellingen overzetten op een andere pc. Is dat mogelijk, en zo ja, welk(e) bestand(en) moet ik dan overzetten?

      Alvast mijn dank voor uw reactie.

      Met vriendelijke groet,

      Rob Hubert
      Haarlem

      Doet genealogisch onderzoek naar:
      Aberson, van Brederode, Heijboer, Hubert, Ripperda,
      Schuwer, Teding van Berkhout, Westerbeek van Eerten, Witterick.

      Website genealogie
      http://www.genealogie-hubert-schuwer.nl

      Doopregisters en Burgerlijke Stand Haarlem e.o.
      http://www.burgerlijke-stand.eu

      Haarlem in prentbriefkaarten
      http://www.haarleminprentbriefkaarten.nl

    • Eric Verhassel
      Message 2 of 5 , Oct 1, 2011
        Beste,

        Selecties en markeringen voor personen staan in ..\NL\PG-SEL-1
        selecties en markeringen voor relaties staan in ..\NL\PG-SEL-2

        Een kopij van beide files zou voldoende moeten zijn.

        Groetjes,
        Eric

        Op 1/10/2011 9:22, Rob Hubert schreef:

> [...]
        >
        > Website genealogie
        > http://www.genealogie-hubert-schuwer.nl
        >
        > Doopregisters en Burgerlijke Stand Haarlem e.o.

        * Dutch - detected
        * English
        * Dutch
        * French
        * German

        * English
        * Dutch
        * French
        * German

        <javascript:void(0);>

      • Rob Hubert

          Message 4 of 5 , Oct 2, 2011
            Beste Robert,

            Die door Eric vermelde CAT-bestanden (met de extensie .CAT) bevatten alleen de selectie- en markeercriteria voor de persoonslijst en de relatielijst. Als je daarmee kunt volstaan, is dat prima, maar het betreft maar een deel van de instellingen van PRO-GEN.

            Bekijk Blad 5 e.v. van de Technische documentatie van PRO-GEN maar eens. Daarin tref je een opsomming van allerlei bestanden waarin PRO-GEN diverse instellingen heeft opgeslagen. Deze documentatie is in PRO-GEN oproepbaar vanuit het ‘Hoofdmenu’ door te kiezen voor ‘Documentatie’ en dan ‘TECHNIC.DOC Technische documentatie’. Wees voorzichtig met het klakkeloos kopiëren van deze bestanden op een andere pc. Doe dat bestand voor bestand en maak van het originele bestand eerst een kopie met als extensie .BAK. Daarmee heb je altijd de mogelijkheid terug te gaan naar de oorspronkelijke situatie.

            Met vriendelijke groeten,
            Don Arnoldus, helpdesk PGGG

            Message 5 of 5 , Oct 2, 2011
              Beste Don,

              Hartelijk dank voor je reactie en ik zal de documentatie doornemen. Ik heb
              het bestand nog niet gekopieerd en maak dankbaar gebruik van je advies om
              een .bak file te maken.