Re: [pro-gen] Nieuwe gebruiker

    Message 1 of 2 , Dec 6, 2000
      Henk Gebben schreef:

      > Nu ben ik al een tijdje bezig met stamboomonderzoek, waarbij ik tot op
      > heden gebruik maakte van het programma Oedipus II. Bij het importeren
      > van een gedcom-file gemaakt in dit programma naar PG, gaat evenwel het
      > een en ander fout. Het betreft hier met name ingevoerde data (meervoud
      > van datum) en PG plaatst blanco personen in de lijst. Ook het
      > programma PAF 4.0 brengt hierin geen oplossing.

      Voor een goede beantwoording van deze vraag is de bewuste gedcom-file
      onontbeerlijk.
      Kun je deze uploaden naar het file-gebied van de eGroup? Desnoods een
      stukje met de relevante velden erin.

      Zelf heb ik momenteel geen gelegenheid om het bestand nader te
      analyseren. Maar misschien een van de andere eGroup-leden?

      Don Arnoldus
      Helpdesk PRO-GEN Gebruikersgroep