Re: [pro-gen] Veranderen tekst

    Message 1 of 3 , Aug 31 3:31 PM
      Beste Rob,

      De gebruikte DEF heeft geen directe invloed op de uitvoer. Wat zou je willen veranderen?

      Vr.gr.
      Don Arnoldus, helpdesk PGGG

      Message 2 of 3 , Sep 1, 2011
        Beste Don,

        Hartelijk dank voor je reactie. Ik wilde het woordje 'woont' veranderen,
        maar bij nader inzien en wat verder met invoeren van een doopboek, kan ik
        dit het beste zo laten staan.

        Met vriendelijke groet,

        Rob Hubert
        Haarlem