RE: [pro-gen] "die hards"

  • Harry Goegebeur
    Message 1 of 1 , Aug 18, 2011
      Hallo Alex, Ivo en anderen,

      Alex Mettau schreef:

      > Ik ben ook bang dat Evelien gelijk krijgt en dat, als er ooit een
      > Windows-versie komt, vrijwel iedereen al is overgestapt naar een ander
      > programma. Dan zijn misschien Don, Evelien, wij tweeën, Ivo en nog een
      > paar Belgen de enige Pro-Gen-gebruikers.

      Mij kan je er eigenlijk niet bij rekenen, ik heb Pro-Gen in de tachtiger jaren gekocht meer uit sympathie voor de auteurs en om te evalueren in functie van “Genealogie & Computer” zaliger… Mijn “hoofdprogramma’s” waren en zijn chronologisch:

      1984 tot 1992 : RootsII later Roots3

      1990 tot 2002: UFT (Ultimate Family Tree) waarvan ik bèta tester was tot het opgekocht werd door Mattel/TLC

      2002 tot nu : TMG 4d > TMG5 > TMG6 > TMG7 en aanstonds TMG8 waarvan ik van den beginne bèta tester en vertaler ben.

      Ter info ik doe dit in mijn vrije tijd en onbezoldigd (om diegenen die mij mogelijk verwijten voor mijn eigen winkel te praten de mond te snoeren)

      Ivo Gilissen schreef:

      > Ja, waarschijnlijk zal ik een van de laatste PG-die-hards zijn omdat ALLEEN PG kan

      > wat ik nodig heb. Ik ben echter geen "modale" verwerker van genealogische data.

      ALLEEN PG? Ik durf dat te betwijfelen J maar ga hier geen polemiek starten over “het beste” programma, als je in een forum als dit vraagt welk het beste programma is dan stel je een retorische vraag J je kan net zo goed dezelfde vraag stellen in de yahoo groepen van TMG, STAM, GensData, enz…

      Tot slot een misschien “onnozele” opmerking maar als grap bedoeld!

      Ik denk dat dit forum bestaat uit allemaal “die hards” want dat moet je een beetje zijn om in 2011 nog een DOS programma te gebruiken J

      Vriendelijke groeten

      Harry

      http://users.telenet.be/harry.goegebeur/SecondSite2/index.htm