Nieuwe gebruiker

  • h.gebben@worldonline.nl
    Message 1 of 2 , Dec 6, 2000
      Beste mensen,
      Zoals waarschijnlijk zovelen ben ik via de NG nieuwsgierig geworden
      naar het fenomeen e-group. Toen ik zag dat er ook een aparte group
      voor PG gebruikers was, heb ik mij direkt aangemeld als nieuwe
      gebruiker van het programma Pro-Gen.
      Nu ben ik al een tijdje bezig met stamboomonderzoek, waarbij ik tot op
      heden gebruik maakte van het programma Oedipus II. Bij het importeren
      van een gedcom-file gemaakt in dit programma naar PG, gaat evenwel het
      een en ander fout. Het betreft hier met name ingevoerde data (meervoud
      van datum) en PG plaatst blanco personen in de lijst. Ook het
      programma PAF 4.0 brengt hierin geen oplossing.
      Weet iemand hoe ik dit moet of kan aanpakken ?

      Met vriendelijke groet,
      Henk Gebben
      Message 2 of 2 , Dec 6, 2000
        Henk Gebben schreef:

> [...]
        > van datum) en PG plaatst blanco personen in de lijst. Ook het
        > programma PAF 4.0 brengt hierin geen oplossing.

        Voor een goede beantwoording van deze vraag is de bewuste gedcom-file
        onontbeerlijk.
        Kun je deze uploaden naar het file-gebied van de eGroup? Desnoods een
        stukje met de relevante velden erin.

        Zelf heb ik momenteel geen gelegenheid om het bestand nader te
        analyseren. Maar misschien een van de andere eGroup-leden?

        Don Arnoldus
        Helpdesk PRO-GEN Gebruikersgroep