Installatie PG op USB-Stick

  • Lieve Bornauw
    Message 1 of 1 , Mar 31, 2011
      Lid Pro-Gen B-10866

      Hallo

      ik probeerde zopas om PG te installeren op USB-stick volgens de richtlijnen die ik hiervoor eens raadpleegde.

      Alles lukt tot wanneer ik de UPGRADE naar Versie 18 wil uitvoeren - na het downloaden en bewaren onder PG30/SUPP open ik via het icoontje de PG Toepassing
      Dan verschijnt na enkele seconden de melding:

      Er werd NIETS geƮnstalleerd - ERROR Archive contains too many files

      Wat deed ik verkeerd ?

      mvg
      Lieve Bornauw
      Lid PG B-10866