pro-gen op een IPAD

  • A.Bennink
    Message 1 of 3 , Feb 2, 2011
      L.S.

      Heeft er iemand al ervaring (en is het überhaupt mogelijk) om progen op een
      Ipad te draaien.

      Ik hoor het graag

      Met vriendelijke groet,

      A.Bennink

    • Dinant Scholte in 't Hoff
      Message 2 of 3 , Feb 3, 2011
        Voor zover ik weet kun je PRO-GEN niet op een iPad of iPhone installeren.
        Apple houdt dit namelijk tegen. Een tijdje geleden is er door een
        ontwikkelaar een App uitgebracht voor de iPhone die vergelijkbaar was
        met DOSbox.
        Deze App is binnen 1 dag al weer uit de App Store gehaald. De reden
        hiervoor is dat er andere programma's (bijv. spelletjes) gestart kunnen
        worden vanuit de DOS omgeving die niet via de App Store zijn aangekocht.
        Apple wil het alleenrecht op de applicatieverkoop houden!
        Sinds kort is er wel een App genaamd iDos beschikbaar. Waarom staat iDos
        dan wel in de App Store?
        Het antwoord hierop is simpel: Je kunt bij iDos zelf niets toevoegen.

        Met vriendelijke groet,
        Dinant Scholte in 't Hoff

        PRO-GEN homepage :http://www.pro-gen.nl

        Op 2-2-2011 19:19, A.Bennink schreef:

        > L.S.
        >
        > Heeft er iemand al ervaring (en is het überhaupt mogelijk) om progen
        > op een
        > Ipad te draaien.
        >
        > Ik hoor het graag
        >
        > Met vriendelijke groet,