Verkeerde toets ingedrukt?

  • CLVX
    Message 1 of 4 , Jan 9, 2011
      Beste mensen,

      terwijl ik met Pro-Gen aan het werken was, heb ik blijkbaar per ongeluk iets aan mijn instellingen veranderd.

      Bij het openen van een memoveld, is daarvan ineens maar de halve hoogte zichtbaar, terwijl op de achtergrond het vorige veld (in ongebruikelijke kleuren) nog zichtbaar is.

      Zie deze screenshot:  http://img43.imageshack.us/img43/3818/sh07.jpg
      (de tekst heb ik zelf wazig gemaakt op de foto)

      Het kan niet aan mijn computer liggen, daaraan is niets veranderd.
      Het opnieuw downloaden en installeren van Pro-Gen heeft het probleem ook niet opgelost.
      Pro-Gen draait bij mij niet in een DOS-box.

      Het zal wel een kleinigheidje zijn, maar wat?

      vriendelijke groeten,
      Jan Clavaux.

    • Evelien van Ruitenbeek
      Message 2 of 4 , Jan 9, 2011
        Dag Jan,

        Volgens mij heb je per ongeluk op Ctrl+Enter gedrukt.

        Met de ESC toets kom je weer terug in het normale scherm.

        Groetjes,

        Evelien

[...]

        _____

        Geen virus gevonden in dit bericht.
        Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
        Versie: 10.0.1191 / Virusdatabase: 1435/3369 - datum van uitgifte: 01/09/11

      • CLVX
        Message 3 of 4 , Jan 9, 2011
          Heel hartelijk bedankt Evelien!

          Dat was het dus.
          Om terug te komen in het normale scherm, moest ik nogmaals op Ctrl+Enter drukken.

          Wat is deze groep toch handig....

          groeten,
          Jan Clavaux.

          Message 4 of 4 , Jan 9, 2011
            Dag Jan,

            Dat kan ook, maar met de ESC toets wissel je niet met de vensters, maar ben je meteen terug in het "normale" scherm……..

            Groetjes,

            Evelien