RE: [pro-gen] Re: Pro-Gen gebruiken tbv begraafplaats

  • Paul van Alphen
    Message 1 of 3 , Dec 28, 2010
      Hallo Rob,

      Dank voor je waardevolle antwoord.

      Over de privacy-regelgeving had ik inderdaad niet eens nagedacht maar dat
      speelt hier natuurlijk ook mee, de vertrouwelijke gegevens zoals banknummers
      moeten inderdaad ook opgenomen worden. Ben toch blij dat ik deze vraag op
      dit forum gesteld heb!

      Ben van huis uit geen ict-er maar heb vanaf het home-computer (basic!)
      tijdperk dmv veel zelf uitproberen dingen geleerd. Ben er ook niet vies van
      om aan nieuwe dingen te beginnen maar PHP/MySQL is compleet nieuw voor mij.
      Zou niet weten hoe ik dat aan zou moeten pakken en of me dat gaat lukken.
      Als je eventueel nog tips hebt hoe ik dit zou kunnen doen dan hoor ik dat
      nog graag van je. Gezien het feit dat dit verder buiten het bestek van dit
      forum ligt zou ik je willen vragen om dit dan buiten dit forum te doen. Bij
      voorbaat dank.

      Met vriendelijke groet,
      Paul van Alphen.