Stiefkinderen

  • Evelien van Ruitenbeek
    Message 1 of 1 , Dec 3, 2010
      Dag Allemaal,

      In het blad Genealogie van het CBG, las ik een interessant artikelen over
      adoptie en stiefkinderen in de genealogie.

      Tot slot werd vermeld dat o.a. Pro-Gen ruimte biedt aan stiefkinderen en een
      uitdraai met alle stiefkinderen mogelijk is.
      Maar ik kan daar niets over vinden in de documentatie.

      Voor mij dus een onbekende mogelijkheid, maar zou daar veel aan hebben.
      In mijn familie komen enkele personen voor die kinderen hebben geadopteerd.
      Ik koppel ze wel als wettelijke kinderen aan een echtpaar, maar vermeld wel
      dat ze werden geadopteerd.

      Kan dat dus anders?

      Groetjes,

      Evelien