Re: [pro-gen] Vastlopen

    Message 1 of 5 , Nov 4, 2010
      Op 31-10-2010 20:27, Cruysberghs-Willekens schreef:
      > Bedankt Johan voor uw reactie, ik gebruik PRO-GEN 3.Ob-p18 het is in het
      > relatiescherm dat het programma bij het gebruik van de pijltjes vastloopt.
      >
      > Groeten Swa
      >
      > Van: pro-gen@yahoogroups.com <mailto:pro-gen%40yahoogroups.com>

      Hallo Swa,

      Ik ben nu een tijdje aan het testen geweest, maar het lukt me niet om
      het relatieschema vast te laten lopen.

      Gebruik je wel het groene boompje om PRO-GEN te starten (PRO-GEN 3.0b
      via Windows printer)?

      Komt er nog een of andere foutmelding op het scherm?

    • Cruysberghs-Willekens
      Message 2 of 5 , Nov 5, 2010
        Ik gebruik het groene Pro-Gen boompje en er komt geen andere foutmelding

        Groeten Swa

> [...]

        via Windows printer)?

        Komt er nog een of andere foutmelding op het scherm?

        07:34:00