RE: [pro-gen] Vastlopen

  • Cruysberghs-Willekens
    Message 1 of 5 , Oct 31, 2010
      Bedankt Johan voor uw reactie, ik gebruik PRO-GEN 3.Ob-p18 het is in het
      relatiescherm dat het programma bij het gebruik van de pijltjes vastloopt.

      Groeten Swa

      Message 2 of 5 , Nov 4, 2010
        Op 31-10-2010 20:27, Cruysberghs-Willekens schreef:
> [...]
        > relatiescherm dat het programma bij het gebruik van de pijltjes vastloopt.

        Hallo Swa,

        Ik ben nu een tijdje aan het testen geweest, maar het lukt me niet om
        het relatieschema vast te laten lopen.

        Gebruik je wel het groene boompje om PRO-GEN te starten (PRO-GEN 3.0b
        via Windows printer)?

        Komt er nog een of andere foutmelding op het scherm?

      • Cruysberghs-Willekens
        Message 3 of 5 , Nov 5, 2010
          Ik gebruik het groene Pro-Gen boompje en er komt geen andere foutmelding

          Groeten Swa

> [...]

          via Windows printer)?

          Komt er nog een of andere foutmelding op het scherm?

          07:34:00