Re: foutmelding bij aanmaak kwartierstaat

  • D. Hendrikson
    Message 1 of 5 , Oct 24, 2010
      Beste Dinant,

      Sinds februari gebruuik ik versie 18 en tot nu toe zonder problemen.

      m.vr.gr.
      Dago Hendrikson
    • D. Hendrikson
      Message 2 of 5 , Oct 26, 2010
        Beste Mensen,

        Dank zij de vraag van Dinant geloof dat ik achter de oorzaak van de
        foutmelding bij het aanmaken van kwartierstaat ben. In maart, een
        maand na de installatie van update 18 is mijn pc vanwege een
        vermeende storing voor onderhoud weggeweest. Waarschijnlijk is door
        het gebruikmaken van de herstelpunten van Windows de update 18 te
        niet gedaan. Op mijn laptop werkt ProGen op dit punt namelijk nog
        probleemloos. Ik zal de ProGen opnieuw installeren om een goede
        werking te waarborgen.

        Dank voor jullie aandacht.

        Dago Hendrikson,
      • Dinant Scholte in 't Hoff
        Message 3 of 5 , Oct 26, 2010
          Beste Dago,

          Nog een aanvulling mbt systeemherstel. Het terugzetten van een
          herstelpunt kan ervoor zorgen dat je personen kwijt raakt in een bestand.
          Op onze website staat een artikel waar het allemaal wordt uitgelegd zie
          http://www.pro-gen.nl/nltip21.htm

          Met vriendelijke groet,
          Dinant Scholte in 't Hoff