Re: [pro-gen] foutmelding bij aanmaak kwartierstaat

  • Dinant Scholte in 't Hoff
    Message 1 of 5 , Oct 24, 2010
      Beste Dago,

      Gebruikt je de laatste versie PG30B-P18?

      Met vriendelijke groet,
      Dinant Scholte in 't Hoff

      Op 23-10-2010 20:07, D. Hendrikson schreef:

> [...]
      > oplossing hiervoor?
      >
      > "FileNr=0 Start=73729 IDnr=3 Nr1= 0 Nr2= 0 Func=Open
      >
      > Bad file name or number in module PG-PRINT at adress 1235:9394
      >
      > Hit any key to return to system"
      >
      > Dago Hendrikson, Hoogland, The Netherlands
      > * Family site Van Rij: http://www.van-rij.nl
      > Research and family foundation "van Rij" (also van Reij, van Rie, van
      > Ree, van Riede, van Rije, van Ry, van Rye, Vanry, Verrij etc.)
      > * See also: http://www.dhendrikson.nl/genealogie
      > Research the Dutch families "Hendrikson" (Henderson, Hendriksen),

    • D. Hendrikson
      Message 2 of 5 , Oct 24, 2010
        Beste Dinant,

        Sinds februari gebruuik ik versie 18 en tot nu toe zonder problemen.

        m.vr.gr.
        Dago Hendrikson
      • D. Hendrikson
        Message 3 of 5 , Oct 26, 2010
          Beste Mensen,

          Dank zij de vraag van Dinant geloof dat ik achter de oorzaak van de
          foutmelding bij het aanmaken van kwartierstaat ben. In maart, een
          maand na de installatie van update 18 is mijn pc vanwege een
          vermeende storing voor onderhoud weggeweest. Waarschijnlijk is door
          het gebruikmaken van de herstelpunten van Windows de update 18 te
          niet gedaan. Op mijn laptop werkt ProGen op dit punt namelijk nog
          probleemloos. Ik zal de ProGen opnieuw installeren om een goede
          werking te waarborgen.

          Dank voor jullie aandacht.

          Dago Hendrikson,
        • Dinant Scholte in 't Hoff
          Message 4 of 5 , Oct 26, 2010
            Beste Dago,

            Nog een aanvulling mbt systeemherstel. Het terugzetten van een
            herstelpunt kan ervoor zorgen dat je personen kwijt raakt in een bestand.
            Op onze website staat een artikel waar het allemaal wordt uitgelegd zie
            http://www.pro-gen.nl/nltip21.htm

            Met vriendelijke groet,
            Dinant Scholte in 't Hoff