RE: [pro-gen] Re: Pro-Gen en Windows 7 (64 bits)

  • Evelien van Ruitenbeek
    Message 1 of 9 , Aug 31, 2010
      Hallo Aat,

      Dank voor de tip! Ik ga morgen snel naar de boekwinkel:-)
      Ergens moet ik iets fout hebben gedaan, want Windows (uiteraard een
      officiële versie) werd wel geïnstalleerd, maar ik kreeg tussendoor
      foutmeldingen.
      Ik heb er wel de handleiding bij gehad en die was best duidelijk, maar wel
      in het En gels.
      Dus ik ben bang dat ik toch wat over het hoofd heb gezien.
      Maar ik kom er wel uit:-)

      Groetjes,
      Evelien