overlijdensberichten HBvL

  • Jean Buysmans
    Message 1 of 2 , Jul 31, 2010
      Beste,

      In zoek nog een aantal Pro-Gen gebruikers die mij willen helpen om de
      gegevens van de overlijdens uit Het Belang van Limburg te willen verwerken.

      Er resten mij nog enkele jaren (1992 tot en met 1999). (ongeveer 4500
      berichten per jaar)

      Voel je je geroepen, aarzel niet mij te contacteren.

      Gezien de teller op de Website, worden de gegevens toch een 40 maal per dag
      geconsulteerd.

      Jean Buysmans

      Veldstraat, 16

      3500 Hasselt