RE: [pro-gen] Afsluiten Pro-Gen

  • Evelien van Ruitenbeek
    Message 1 of 3 , Jul 8, 2010
      Dag Johan,

      Dank voor je tips.
      Ik heb eerst nog even geprobeerd af te sluiten, maar het probleem bleef.
      Toen een back-up gemaakt en daarna weer afgesloten. Gaf geen probleem!
      Weer Pro-Gen gestart en weer afgesloten............. ging weer goed.
      Hoefde dus niet de pc opnieuw te starten.

      Er zat dus een "bitje"dwars? Of is Pro-Gen zo'n goed programma, dat hij op
      deze manier waarschuwt dat je een back-up moet maken? :-)
      Want dat had ik nl. al een week niet gedaan.......

      In ieder geval gaat het afsluiten weer goed.

      Groetjes,
      Evelien