Re: [pro-gen] Afsluiten Pro-Gen

    Message 1 of 3 , Jul 8, 2010
      Evelien van Ruitenbeek schreef:
      > Hallo,
      >
      > Sinds vandaag krijg ik bij het afsluiten van Pro-Gen de melding: Opstarten
      > module PGBACKUP.
      >
      > En dan gebeurt er niets meer en kan alleen maar afsluiten via de taakbalk en
      > Venster sluiten en dan in een pop-up venster: proces beƫindigen.
      >
      > Het vreemde is, dat er bij de volgende keer opstarten geen indexen worden
      > aangemaakt wat normaal wel gebeurd wanneer er verkeerd werd afgesloten.
      >
      > Iemand een idee waar dit plotseling vandaan komt?
      >
      > Groetjes,
      > Evelien

      Hallo Evelien,

      Heb je wellicht al geprobeerd, maar als je de PC opnieuw opstart gaat
      het dan nog fout?

      Blijft die melding 'Opstarten module PGBACKUP' op het scherm staan?

      Werkt Backup of Restore via "PRO-GEN Hulpprogramma's" nog wel?

      Dat er niet geindexeerd wordt klopt wel, want op dat moment is het
      huidige bestand al correct afgesloten, dus is herindexeren niet nodig.

    • Evelien van Ruitenbeek
      Message 2 of 3 , Jul 8, 2010
        Dag Johan,

        Dank voor je tips.
        Ik heb eerst nog even geprobeerd af te sluiten, maar het probleem bleef.
        Toen een back-up gemaakt en daarna weer afgesloten. Gaf geen probleem!
        Weer Pro-Gen gestart en weer afgesloten............. ging weer goed.
        Hoefde dus niet de pc opnieuw te starten.

        Er zat dus een "bitje"dwars? Of is Pro-Gen zo'n goed programma, dat hij op
        deze manier waarschuwt dat je een back-up moet maken? :-)
        Want dat had ik nl. al een week niet gedaan.......

        In ieder geval gaat het afsluiten weer goed.

        Groetjes,
        Evelien