Re: [pro-gen] Re: Opgeslagen instellingen verdwenen?

  • W.Brasse@Gmail
    Message 1 of 5 , Jun 18, 2010
      Hallo Joanne,

      Je overschat me als je denkt dat ik de \SUPP map als opslag gebruik ;-)! Ik
      heb de hele Progen map wel een paar keer overgezet naar een nieuwe computer,
      en daarbij zijn die bestanden blijkbaar eens per ongeluk in kopie in deze
      map terecht gekomen. Aangezien ik niet wist wat er wel en niet in thuis
      hoort, liet ik alles fijn zitten zolang ik er geen last van had.
      Op mijn usb-stick heb ik wel nog een kopie van de Progen map met alleen de
      oorspronkelijke bestanden, en daar staan inderdaad alleen NL30BP en NL30BQ
      bestandjes.

      Groet en dank,
      Wil