Re: Parenteel op website

  • Rob
    Message 1 of 2 , Apr 19, 2010
      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "martindefluiter" <m.fluiter@...> wrote:

      > Ik heb mijn genealogische site gemaakt met web-pro.
      > Via een hyperlink kan ik daarin makkelijk naar mijn parenteel gaan door te linken naar pg-frm3
      > Ik maak nu een nieuwe website met Webdesign-pro maar het lukt me vooralsnog niet hetzelfde te bereiken met een hyperlink naar pg-frm3.
      > Weet iemand hoe ik dat kan realiseren in webdesign?

      Hoi Martin,
      Aan je "oude" site te zien, gebruik je de functionaliteit van het pakket en knutsel je niet zelf aan de bron-code.

      In principe is zo'n hyperlink een fluitje van een cent, die simpel in de broncode kan worden aangebracht. Maar iemand die Webdesign-Pro niet kent, zal moeilijk kunnen zeggen hoe dat pakket een dergelijke taak aanpakt.
      Ik wil je even prive benaderen om te zien of ik je kan helpen;
      als er iets nuttigs uitkomt kunnen we dat weer in de groep gooien ten nutte van anderen.

      met vriendelijke groet, Rob Waaijenberg