RE: [pro-gen] Re: Trage ProGen

  • Evelien van Ruitenbeek
    Message 1 of 19 , Mar 24, 2010
      Dag Aat,

      Nee, dat was ook niet mijn bedoeling.
      Jij werkt nu tevreden met Sun VirtualBox.... prima toch?

      Maar niet iedereen zal het installeren van Sun VirtualBox aandurven.
      En wanneer blijkt dat met een eenvoudige aanpassing in de configuratie van
      Dosbox Pro-Gen bijna optimaal kan draaien, dan zullen er toch wel mensen
      blij zijn dat ze ermee kunnen blijven werken.

      Groetjes,
      Evelien