GEDCOM-instellingen

  • Nico
    Message 1 of 2 , Mar 1, 2010
      L.S.

      Voor het presenteren van mijn genealogisch onderzoek op internet wil ik zowel gebruik maken van de tekstversie in HTML-CSS opmaak, zoals Pro-Gen die biedt, als van een programma waarin de grafische kant verzorgd wordt.

      Mijn keuze voor het programma dat de grafische presentatie ondersteund is The Next Generation waarvan ik weet dat een aantal Pro-Gen gebruikers daar enthousiast over zijn.
      Ik zou het erg plezierig vinden als iemand van deze gebruikers mij zou willen helpen om de communicatie tussen Pro-Gen en TNG via het GEDCOM-bestand te verbeteren. De installatie van TNG gaf geen problemen.

      U kunt mij persoonlijk e-mailen buiten dit podium om.

      Bij voorbaat dank en vriendelijk groet,

      Nico Hoogzaad