Re: [pro-gen] Fw: CSS UTF output met blokschema

    Message 1 of 6 , Feb 17, 2010
      Hallo iedereen,

      > Hallo Johan... [knip]

      De meesten van jullie hadden natuurlijk wel door dat dit bericht van mij niet voor het forum bedoeld was.
      Excuses daarvoor.

      Voor de site van Peter van der Lee is een speciale versie van PRO-GEN-output in de maak die gebruik maakt van UTF-8-codering, zie o.a. http://nl.wikipedia.org/wiki/UTF-8. Ik zal deze zaak rechtstreeks met Peter afwikkelen. Bij goede resultaten zullen wij de aanpassingen die daarvoor nodig zijn voorleggen aan de makers van PRO-GEN. Zij beslissen dan hoe het verder ermee gaat.

      Zij die nieuwsgierig zijn naar de ontwikkeling, kunnen natuurlijk ook de site van Peter van der Lee in de gaten houden.
      http://members.chello.nl/p.lee2/munch/munch-frm3.htm

      Met vriendelijke groet,
      Don Arnoldus, helpdesk PGGG