out of string space

  • timmson41
    Message 1 of 2 , Jan 28, 2010
      Beste forum,

      Hierbij wil ik u het volgdende probleem voorleggen:

      besturingssysteem Windows XP 32
      Maximum uitvoerbaar geheugen is 590K
      Bij het maken van HTML bestand voor (WWW) en bij het maken van HTML met CSS bestand voor (WWW) krijg ik de volgende meldingen.

      1. Out of string space in module Algemeen at address 7F71:0E0B
      Bij de volgende poging:
      2. Bad file name or number in module PGPRSUBS at address 2FSE:1A8C

      Na systeemherstel en opnieuw installeren van PRO-GEN

      1. Bad file name or number in module PGPRSUBS at address 2D8B:1A8C
      Bij een volgende poging:
      2. Out of string space in module PG-CAT af address 2F05:0A84

      Hierbij komt nog, dat ik nu mijn schermgroote steeds handmatig moet aanpassen. Oplossingen zoals op de website vermeld werken niet.

      lid 3750

      Wat kan hiervan de oorzaak zijn,

      En hoe los ik dit op?
      Message 2 of 2 , Jan 28, 2010
        timmson41 schreef:
> [...]
        >
        > Hierbij komt nog, dat ik nu mijn schermgroote steeds handmatig moet
        > aanpassen. Oplossingen zoals op de website vermeld werken niet.

        L.S.,

        Wil je me de bestanden AUTOEXEC.NT en CONFIG.NT uit de Windows\system32
        map eens toesturen? Graag rechtstreeks naar support@... want je
        kan geen bestanden via deze yahoogroup versturen.