RE: [pro-gen] sorteren huwelijken

  • Jean Buysmans
    Message 1 of 6 , Dec 15, 2009
      Enkel op wettelijke datum. Progen is intelligent en neemt bij afwezigheid
      van de wettelijke datum automatisch de kerkelijke datum voor de sortering.

      (juist getest in mijn bestand (40.000 personen)

      Message 2 of 6 , Dec 15, 2009
        Dank voor uw antwoorden.

        Pro-gen is weliswaar intelligent, maar soms heb
        je hetzelfde echtpaar er twee keer inzetten door
        verschillende schrijfwijzen en dan heb je een
        keer het wettelijk huwelijk en een keer het
        kerkelijk. Zou pro-gen op beide datums tegelijk
        sorteren krijg je in de lijst dat echtpaar bij
        elkaar staan ongeacht de schrijfwijze van hun
        namen. Nu krijg je eerst de lijst met wettelijke
        datum en daaronder pas de lijst met kerkelijke
        datum. Dan staat dat echtpaar dus ver uit elkaar en zie je het verband niet.

        At 11:16 15-12-2009, you wrote:

        >Enkel op wettelijke datum. Progen is intelligent en neemt bij afwezigheid
        >van de wettelijke datum automatisch de kerkelijke datum voor de sortering.
        >
        >(juist getest in mijn bestand (40.000 personen)

      • Ivo Gilisen
        Message 3 of 6 , Dec 15, 2009
          Beste,

          Wijzigen gegevens relaties
          De o van Opties
          Weergave-opties
          Zet tijdelijk Veldvervanging voor relatiegegevens gebruiken: JA
          Maak uw sortering

          Groetjes,
          Ivo Gilisen
          ivo.gilisen@...

[...]