Re: [pro-gen] Backup restore

  • Peter van der Lee
    Message 1 of 5 , Oct 10, 2009
      Ok Don, dat was waar

      maar nu wil ik echt bacuppen en skipt ie gewoon, terwijl ik toch bij de
      algemen opties opgegeven heb dat backuppen is toegestaan

      Wat is dat nu weer?

      ---------------------------------------
      Vriendelijke groeten
      Peter van der Lee

      Message 2 of 5 , Oct 13, 2009
        Peter van der Lee schreef:

        > ...maar nu wil ik echt bacuppen en skipt ie gewoon,
        > terwijl ik toch bij de algemen opties opgegeven heb
        > dat backuppen is toegestaan.
        >
        > Wat is dat nu weer?

        Het probleem nu, is dat ik je misschien niet begrijp... ;-((

        Wat bedoel je met "skipt ie gewoon"?

        Hier in West-Friesland is skip een schip, maar dat zal je niet bedoelen, denk ik.

        Ik neem aan dat er iets wordt overgeslagen. Probeer je iets te backuppen waarvan al een backup gemaakt is?
        En... doe je dat bij het afsluiten van PRO-GEN of doe je dat geforceerd via "PRO-GEN hulpprogramma's" >> "Backup / Restore" >> "Backup huidig"?
        In het eerste geval zou PRO-GEN wel eens iets kunnen overslaan, omdat er sinds de laatste backup van de desbetreffende bestandsset geen data is gewijzigd. Kies dan voor de tweede methode van bovenstaande opsomming.

        Vriendelijke groeten,
        Don Arnoldus, Helpdesk PGGG

      • Peter van der Lee
        Message 3 of 5 , Oct 13, 2009
          Don

          Dat had je goed geinterpreteerd.!

          Ik heb van alles geprobeerd met backuppen maar het wilde maar niet lukken.
          uiteindelijk heb gewoon een nieuwe installatie gedaan en toen werkte het wel
          (De eerste installatie had ik gedaan door een map te copieren en in de cat
          file de bestandspaden aan te passen.)

          Dus ik ben niet achter de oorzaak gekomen, maar het probleem is wel
          verholpen.

          En natuurlijk bedankt voor je bereidheid om mee te denken.

          Vriendelijke groeten
          Peter van der Lee