synchronisatie tussen verschillende pc´s

  • eugene_dub
    Message 1 of 1 , Sep 10, 2009
      Ik denk dat we allemaal het volgende probleem wel kennen:

      Tijdens het bezoek aan het archief werken we op een laptop met pro-gen. Thuis zouden we graag op een andere pc willen werken, maar dan dient een ander wel eerst gesynchroniseert te worden.

      Sinds gisteren heb ik daar een oplossing voor gevonden. ´Dropbox´.

      Hoe werkt dropbox?
      Dropbox synchroniseert bestanden die op uw pc/laptop in de Dropbox directory staan met ruimte op een server die via internet bereikbaar is. Gebruikt u 2 of meer computers? Zo gauw deze connectie maken via het internet worden de bestanden gesynchroniseerd... Tot 2GB opslagruimte krijgt u gratis bij dropbox. Ruim voldoende voor uw pro-gen databestanden. Dropbox is beschikbaar voor Windows, Linux en Mac...

      Dropbox kunt u vinden op: https://www.getdropbox.com/referrals/NTE4NDk2MzU5

      En wanneer u bovenstaande link gebruikt, krijgen we beiden 250 MB gratis extra ruimte ;)

      Eugene Dubois