Probleem bij aanmaken index

  • Paul van Alphen
    Message 1 of 4 , Sep 7, 2009
      Beste mensen,

      Deze zomer in de Harz (Duitsland) het slot bij Werningerode bezocht. Sinds
      1429 was dit slot in handen van de familie van Stolberg die connecties
      hebben met ons kongingshuis. Toch eens kijken of ik iets in de voorbeeld
      bestanden van Pro-Gen kan vinden. En jawel hoor, in het bestand "vorsten" is
      veel te vinden mbt deze familie. Even een parenteel uitvoeren en voorzien
      van een index maar dan gaat het mis. Bij een aantal personen krijg ik ipv de
      verwijzing naar de bladzijde de melding "Error! Bookmark not defined.".
      Kennelijk is er dus iets mis in het RTF-bestand maar wat? Wie help? Alvast
      bedankt.

      Met vriendelijk groet,
      Paul.
    • Joanne Meulenbelt
      Message 2 of 4 , Sep 7, 2009
        Hallo Paul,

        Geprobeerd het probleem te reproduceren en dat is niet gelukt, bij mij verloopt de test er probleemloos doorheen.
        Geen foutmeldingen. Zowel in patch 15 als in patch 17.

        (PC is Windows-XP)
        - Bestand VORSTEN - Recordnummer 17918 = Heinrich van STOLBERG (inderdaad zit zowel Werningrode als de familie van Oranje-Nassau erin)
        - De parenteel genereert 23 generaties en 6941 personen
        - Geeft in Word2007 771 pagina's
        - Daarna <Ctrl><A> en <F9> om de Index aan te maken, geeft 875 pagina's

        Heb je voordat je deze parenteel ging maken ook geprobeerd eerst de PC uit/aan te zetten ==> leeg maken van geheugen cellen.
        Dat wil mij nog wel eens gebeuren dat de geheugen-cellen niet goed vrij worden gegeven (na intensief Internet gebruik bijvoorbeeld), bestand VORSTEN is een groot bestand en Word eist ook veel van het systeem.

        M.vr.gr.
        Joanne Meulenbelt

        Message 3 of 4 , Sep 8, 2009
          Hallo Joanne,

          Even iets recht zetten. Ik schreef een parenteel maar bedoelde een
          genealogie. Hierdoor is het aantal personen en generaties een stuk
          minder:130 personen en 14 generaties. Het bestand is uiteraard
          dienovereenkomstig kleiner.

          Verder heb ik Pro-Gen (oa) draaien op een stand-alone PC die niet met het
          internet is verbonden. Deze PC is Windows 2000. Wel zag ik dat ik pas patch
          13 geinstalleerd had dus toch maar eerst patch 17 geinstalleerd. Het gaat
          echter nog steeds niet goed. Ik krijg de foutmelding nu echter wel in het
          Nederlands! "Fout! Bladwijzer niet gedefinieerd"

          Groeten,

          Message 4 of 4 , Sep 9, 2009
            Paul van Alphen schreef:

> [...]
            > echter nog steeds niet goed. Ik krijg de foutmelding nu echter wel in het
            > Nederlands! "Fout! Bladwijzer niet gedefinieerd"

            Hallo Paul,

            Bij een genealogie of naamgenealogie kan dit voorkomen, maar dat is vrij
            uitzonderlijk.
            Ik zal je straks een paar aangepaste bestandjes voor in de OUTPUT map
            toesturen. Probeer maar eens of het daarmee dan opgelost is, dan kan dat
            straks in een Aanvulling 18 opgenomen worden.