RE: [pro-gen] Uitvoer bidprentjes (was: naam wijzigen in onder in balk)

  • Cor Wildenberg
    Message 1 of 11 , Aug 28, 2009
      Beste Luc,

      Ik heb van de week al gekeken op de iste van pro-gen.be en ik heb inmiddels
      ook jullie cd rom besteld, ik neem aan dat daar ook dit programmaatje op
      staat.

      Echter mijn vraag is waar moet ik dat dan installeren, net als bij de andere
      aanvullingen in de supp map van Pro-gen?

      De link die je opgeeft werkt helaas niet, maar dat is geen probleem; jullie
      site staat inmiddels bij mijn favorieten.

      Graag nog even bericht,

      Bedankt.

      Cor Wildenberg Helmond

      Al jaren lang progen lid in nederland

      Message 2 of 11 , Sep 2, 2009
        Beste Cor

        De link http://www.pro-gen.be/download.htm werkt zonder puntje achteraan.
        Het programma staat inderdaad ook op de dvd 2009 onder de rubriek "Extra software voor PRO-GEN".
        Reeds op de eerste pagina vindt u het programma Bp-uitvr. De installatie kunt u rechtstreeks uitvoeren vanaf de dvd (hulpprogramma Wim Nelis).
        Bovendien staat er ook nog een infobestand bij.

        Luc Klaps

        _____

        Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter <http://www.spamfighter.com/lnl>

        Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.
        De Professionele versie heeft deze voetnoot niet.

      • Grietje Brouwer-IJsbrandy