Re: foto's met Picem

  • ambroixnl
    Message 1 of 5 , Jul 20, 2009
      reaktie onderaan

      --- In pro-gen@yahoogroups.com, Johan Mulderij <mulderij@...> wrote:

      > Hallo Gerard,
      >
      > PICEM werkt niet zo goed met moderne PC's. Daarom hebben we de optie
      > 'Toon gekoppeld bestand via Windows' toegevoegd. Daarmee wordt het
      > plaatje op dezelfde manier geopend alsof er in Windows op ge-dubbelklikt
      > is.
      > Kijk voor meer informatie eens op www.pro-gen.nl onder 'Support', 'Tips
      > en trucs' naar het artikel 'Werken met foto's in PRO-GEN'.
      > Johan Mulderij

      Hallo Johan,
      De oplossing met koppelingen via Windows vind ik nog niet zo interessant omdat dan steeds een ander programma wordt opgestart wat ook weer moet worden afgesloten of open blijft.
      Ook de meerdere foto's na elkaar uit een kladveld tonen lukt me dan nog niet. Ook moet ik dan alle namen nu een extensie gaan geven.
      Ik hoop dat het programma Irfanview (genoemd door Peter van der Lee)misschien een optie is. Ik moet dat nog uitproberen.
      Echter wel bedankt voor de reactie.