onbekend

  • André Beunder
    Message 1 of 2 , Jul 3, 2009
      Beste genealogen,

      Ik wil een overzicht maken van onbekende familieleden. Deze personen kan ik niet aan een 'stamboom' toevoegen omdat de naam van de vader (en moeder) onbekend is. Voor dat laatste biedt Pro-Gen de mogelijkheid om bij de selectie de vader als onbekend in te vullen. Ik krijg dan een mooi schema van deze vaderloze personen. Hun kinderen worden in dat schema ook genoemd, met de moeder. In dit schema zou ik ook de namen van kleinkinderen willen zetten. Of nog verder... Het lukt mij echter niet!
      Ik probeer om een eigen selectie toe te passen maar ik kom er niet uit. Ook met een combinatie van al bestaande selectiecriteria krijg ik niet wat ik wil.
      Wie helpt mij?

      met vriendelijke groet
      André Beunder

    • Peter van der Lee
      Message 2 of 2 , Jul 3, 2009
        Beste Andre

        Ik gebruik daarvoor in de Selectie personen
        Gerelateerde Personen, en dan kan je kiezen voor nazaten of voorouders

        Vriendelijke groeten
        Peter van der Lee