output probleem

  • edmundus58
    Message 1 of 3 , May 11, 2009
      Dag,

      Ik probeer een parenteel te maken. De procedure loopt goed tot dat het programma de personen gaat bepalen. Er volgt dan een boodschap:
      C:\PG30\NL\Output\Header.INC
      Fout in regel: 59
      Hoe ga ik dit oplossen?

      Ed van de Walle (NL-8653)
    • Dinant Scholte in 't Hoff
      Message 2 of 3 , May 12, 2009
        Beste Ed,

        Het lijkt er op alsof je niet de laatste versie gebruikt.
        Dus bijwerken tot P17. Dit gaat als volgt:
        Ophalen onder File downloads van de demoversie (ca. 2.7 MB). Installeren over de bestaande PRO-GEN versie heen.
        Probeer het nu nog eens.

        Met vriendelijke groet,
        Dinant Scholte in 't Hoff

        --- In pro-gen@yahoogroups.com, "edmundus58" <edmundus@...> wrote:

> [...]
        >
        > Ik probeer een parenteel te maken. De procedure loopt goed tot dat het programma de personen gaat bepalen. Er volgt dan een boodschap:

      • Ed van de Walle
        Message 3 of 3 , May 12, 2009
          Dag Dinant,

          Uitgevoerd en alles weer oké; toch staat in de map PG30/Supp wél de
          aanvulling P17 en die is destijds ook geïnstalleerd. Raar toch? Er moet dus
          ergens wel wat gebeurd zijn. Rare dingen die computers!

          Met dank en vriendelijke groet,

          Ed van de Walle

          _____

          --- In pro-gen@yahoogroups <mailto:pro-gen%40yahoogroups.com> .com,
          "edmundus58" <edmundus@...> wrote:

> [...]
          >
          > Ik probeer een parenteel te maken. De procedure loopt goed tot dat het
          programma de personen gaat bepalen. Er volgt dan een boodschap:

          Geen virus gevonden in het binnenkomende-bericht.
          Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
          Versie: 8.5.329 / Virusdatabase: 270.12.26/2110 - datum van uitgifte:
          05/12/09 06:22:00