Volledig Scherm

  • François Cruysberghs
    Message 1 of 6 , Apr 11, 2009
      Beste groep, het zal waarschijnlijk al in het lang en het breed uitgelegd
      zijn toen ik er nog niet mee geconfronteerd was, maar nu Vista op mijn
      computer geïnstalleerd is kan ik niet meer met een volledig scherm werken.
      Is daar een oplossing voor?

      Groeten

    • Sjouwke G. Nubé
      Message 2 of 6 , Apr 11, 2009
        alt+enter
        en terug idem dito ;-)

        Message 3 of 6 , Apr 12, 2009
          Dan krijg ik een venstertje DIT SYSTEEM ONDERSTEUNT DE MODUS VAN HET
          VOLLEDIG SCHERM NIET

          alt+enter
          en terug idem dito ;-)

          Message 4 of 6 , Apr 12, 2009
            Dag,

            De oplossing om alt+enter te gebruiken wordt door (mijn) Vista niet ondersteund.

            met vriendelijke groet
            André Beunder

          • Evelien van Ruitenbeek
            Message 5 of 6 , Apr 12, 2009
              Dat klopt.
              Dit staat ook op de site van Pro-Gen:

              N.B. Vanaf Windows Vista is een 'volledig scherm' instelling niet meer
              mogelijk. Er verschijnt dan een foutmelding 'This system does not support
              fullscreen mode. Choose Close to terminate the application'.

              Groetjes,
              Evelien

              Message 6 of 6 , Apr 12, 2009
                Om in Vista het scherm groter te maken ga je naar:
                - Instellingen wijzigen, dan
                - venstergroote aanpassen

                Je kunt dan je scherm wat groter maken, echter niet zo groot als je beeldscherm.

                Suc6

                Groeten
                Olaf