RE: [pro-gen] USB

  • Evelien van Ruitenbeek
    Message 1 of 10 , Feb 4, 2009
      Dag Gerrit,

      Ik had jouw tip doorgegeven aan een andere Pro-Gen gebruiker, maar die
      krijgt het programma niet aan de praat.
      Als hij op start klikt dan moet hij een gebruikersnaam en wachtwoord
      ingeven, maar waar haalt hij die vandaan?

      Weet jij wat hij fout doet???

      Groetjes,
      Evelien

      Message 2 of 10 , Feb 4, 2009
        Hoi,

        geen idee wat hij fout doet.
        Maar als ik de stik op mijn werk inplug vraagt hij ook om een wachtwoord.
        Ik denk dat het een soort netwerk beveiliging is.
        Neem aan dat hij de stik op zijn werk gebruikt heeft.
        Heb het op diverse andere pc's gedraaid en dat gaat goed.

        Groet,gerrit

[...]

        __________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database viruskenmerken 3824 (20090204) __________

        Het bericht is gecontroleerd door ESET Smart Security.

        http://www.eset.com

      • Evelien van Ruitenbeek
        Message 3 of 10 , Feb 5, 2009
          Dag Gerrit,

          Nee, het ligt niet aan een netwerk.
          Hij probeert het programma op zijn eigen computer aan de praat te krijgen.
          Ik weet niet of deze screendump over komt.

          Maar bij het klikken op start wordt er al om een wachtwoord gevraagd.

          Zou het soms kunnen liggen aan de beveiliging van zijn computer?
          Zelf heb ik geen idee.
          Denk dat ik het programma maar eens probeer...

          Groetjes,
          Evelien

          Message 4 of 10 , Feb 5, 2009
            Nee dus:-)
            Ik ga het maar eens zelf proberen....

            Groetjes,
            Evelien

            Message 5 of 10 , Feb 5, 2009
              Hallo,

              Vaak gebeurt dit als je een USB-stick probeert te gebruiken op een systeem
              waar je geen administrator-rechten op hebt. In dat geval moet je met het
              administrator-account inloggen om de boel aan de praat te krijgen.

              Met vriendelijke groeten,

              Yvette Hoitink
            • Evelien van Ruitenbeek
              Message 6 of 10 , Feb 5, 2009
                Hallo Yvette,

                Dat zou het kunnen zijn.
                Maar daarnaast heb ik diegene ook gewezen op het artikel van Wim Nelis en
                pg-usb.

                Groetjes,
                Evelien

[...]

              • jacqueline van Dongen
                Message 7 of 10 , Feb 5, 2009
                  Het is me gelukt op een gewone USB stick: merk adata 8 Gb. Je moet je hierop opnieuw registreren.

                  Vriendelijke groeten van jacqueline van Dongen, Zellersacker 2126, 6546HR Nijmegen,
                  tel. 0615627557, 024-8445204 Ik kan gratis naar een vast nummer bellen.
                  goede email; info@...
                  msn email: j.dongen40@...

                  Mijn nieuwe email: jacqvandongen@...

                  Webpagina Klein Deuteren en familie de Leeuw:

                  www.jacquelinevandongen.com

                  Message 8 of 10 , Feb 5, 2009
                    Hoi, Als men de gratis versie heeft gedownload moet het geen probleem zijn.
                    Ik en enkele anderen zijn het nu aan het uitproberen en dit gaat goed.
                    Alleen op mijn werk vraagt hij om een wachtwoord,dat zou dan inderdaad met rechten te maken kunnen hebben.
                    Een vorm van beveiliging denk ik.

                    Ben benieuwd of het jou lukt Evelien.

                    Groet,Gerrit

[...]

                  • Jacqueline van Dongen
                    Message 9 of 10 , Mar 5, 2009
                      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "jacqueline van Dongen" <j.dongen40@...> wrote:

                      > Het is me gelukt op een gewone USB stick: merk adata 8 Gb. Je moet je hierop opnieuw registreren.

                      Correctie hierop.
                      Net de USB-stick geprobeerd bij de computer van mijn vriend. Alles in wit zwart. Enkel programma's werken maar en net niet degene die ik nodig heb Opnieuw registreren noodzakelijk. Maar progen sluit daarna direct af, waardoor je nog niets hebt. Je komt in een loop terecht.

                      Jacq. (zonder ondertiteling)