relatie

  • AndrĂ© Beunder
    Message 1 of 1 , Jan 15, 2009
      Beste mensen,

      Ik stuit op iets raars tijdens het invoeren van gegevens. Als ik bij een relatie een uitroepteken invoer bij het kopje scheiding dan wordt dit verwerkt. In de uitdraai wordt vermeld dat dhr. X is gescheiden van mw. Y. Als ik dit uitroepteken verander in een datum dan veranderd de tekst in de uitdraai ook. Dhr. X is gehuwd met mw. Y. Over een scheiding wordt niets vermeld.
      Wat gaat hier fout?

      met vriendelijke groet
      André Beunder