verwantschap

  • abeunder
    Message 1 of 2 , Dec 9, 2008
      Beste Mensen,

      Ik heb een programmatje geinstalleerd, gemaakt door Benno Schulenberg,
      om verwantschap aan te tonen tussen twee personen. Als ik de
      instructies volg kom ik echter niet tot de selectiecriteria:
      Verwantschap. Het programmatje werkt niet. Wie heeft ervaring met deze
      aanvulling en kan mij helpen?

      met vriendelijke groet
      André Beunder
    • W.Brassé@Home
      Message 2 of 2 , Dec 15, 2008
        Hallo André,

        Ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik heb een programmaatje 'verwant'
        van een floppy die HOESAMEN heette.
        Daarbij ga je (na installatie) naar uitvoer personen, maakt een selectie van
        de 2 personen waarvan je de verwantschap wilt vaststellen (mbv. markeren
        bijv. en dan gemarkeerde personen selekteren), kiest als soort tekstuitvoer
        en definitie VERWANT (die moet bij juiste installatie in het menu zitten),
        kiest de uitvoeroptie en dan krijg je een verwantschapsschema.

        Groet,
        Wil Brassé, Sittard